VAR FINNS HYFSET??

MMM det undrar jag, då jag läste en kompis blogg... Azzå.. sno folks belysning utomhus.. hur jäkla patetiska får folk bli,måste vart snorungar som gör sånna saker.. kan ju inte va en vuxen människa.. elelr ja om person-en-rna har alla kameler hemma!! tom me ja vart lite förbannad... nu e jag glad att man bor i en lägenhet å soppas högt upp.. Kan ju försöka sno våran haha som vi förrästen fick upp idag så nu lyser det så fint så!!

Tog en snabbtur till ikea och skulle bara köpa ramar.. ja just det 600 spänn fattigare vart vi.. hur e de möjligt haha
Såg att de hade bra pris på täcke 29 spänn, ett fibertäcke, det blir bra till sonen som nu har mitt gamla spygröna täcke jag hade när jag var liten.. han fick ju en vanlig stor säng här i början av november (2år e han) mään skitbrae ju tänkte vi eller jag =)) sennär jag dratt ur alla hans sängkläder å tog ut täcket ur förpackningen   jeeeeeiiiissssesss va stort det var då!!  Kolla plasten.. 200 * 220 eller nått va det Määh hallå det gick ju inte så det var ju bara att stöppa i det spygröna igen.. ska be mamma min å fixa till det.. har ju hivat min egna symaskin på renova, den backa bara...  vänd på den då sa mina polare.. j right, de vart ju lite bakvänt liksom!!  men men  han får det nya efter julen.  Män va sjutton fick vi mäd oss från ikea då?? Värmeljus - ett måste ;) en plastback som vi lagt elgrejjer i på vinden, 12små små små värmeljushållare som jag hitta i en förpackning i fyndhörnan, 9 spänn som hittat! och julis till min lillebror,  kan ju inte skriva va det var ifall han skulle läsa här..  en liiiten lampa till en skrivbordslampa vi har...  vanliga glödlampor..  en besticklåda som min kompis ( hon e 12 år) ja, jag är lite av en låssas moster till henne kan man säga ;) iaf hon ville ha en sån å lägga penner i i sitt skrivbord...   jaja kan inte komma ihåg  om det var mer.. men skitsamma det är inte hela världen..

Rensade på våran vind, och jag slängde faktiskt massor hahaha har ju skickat massa kläder till insamling oxå.. fick slängt damsugaren som vi hade på övervåningen som pajajde.. ja jag har massa plats i förförådet + på vinden.. kan ju ha ett mindre disco där nu!!

Dags att nana nudden å hosta så jag stör grannarna oxå  VARFÖR bara på natten!! Blir så jäkla galen!! nu börjar verkligen den där kranen öppnas i snoken på mig.. fy bubblan!!

Kramsiar Mipi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0