SNART 2008

Ja jisses.. vart tog 2007 vägen, nån mer än jag som undrar?? visst har man gjort lite men änå.. vart arvetslös större delen av 2007 men städa nåra gånger, jag HATAR att städa och ändå ställde jag upp FRIVILLIGT att städa på mitt  gammla gym! sen så har jag ju slunkigt in på ett bananskal på mitt nuvarande gym å jobbat i både barnpassningen å receptionen.. och det har ju varit skitskoj-- både och.. stå i receptioen å se skitviktig ut hahah :D 
I fredags så va jag på mrl å jag lyckas ju alltid att snubbla på stepbrädan hahah men det bjuder jag på!! Till coop på eftermiddagen efter att göbben tränat, får ju änna glida iväg i omgångar nu när barnpassningen e stängd under denna veckan som gick.. och det var inte så himla mycket folk ändå..

Igår så var jag ensam in till stan.. puuh trodde det skulle va så mycket mer folk men de har väl redan shoppat sig trötta haha men jag hitta en cool skjorta till sonen en silversvart me en drake påbröstet å en cool slips oxå, som troligen jkommer att åka innan jag hunnit klicka av fotot haha men men,kan ju inte tvinga grabben å ha slips heller..  Menyn i morrron blir:
Förrätt: Smördegsmojs =)  (ej ja som fixar)
Varmrätt: oxfilé provencal potatisgratäng, klyftisar på bakpotisar,
Dessert: Chokladkaka med flytande fyllning (beylis)
detta ska bli så gottit!!  sugen nån??  hahahahhyahahahahahhahahahaha not on my table!! MMoooaahha äähh fy va hemsk jag känner mig!!

nää ska väl slappa lite i soffan tror jag.. ler ..

G O T T   N Y T T   ÅR
Kramar Mia

Kommentarer
Postat av: Anki

hihihi efterrätten låter mumsig du! Tar du en bit för mig med eftersom alkohol är ajabaja för min del :-) Gott nytt år vännen!

2007-12-31 @ 19:19:39
Postat av: Marie S

GOTT NYTT ÅR!!! Den där efterrätten låter god... Får man smaka någongång tro??? Kramar...

2008-01-01 @ 14:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0