JULKLAPPSTIPS??

Jag blir galen.. jag vet inte vad jag ska köpa till min älskade sambo i julklapp... visserligen nåra kallingar men sen då?? Han e skitsvår att köpa till... !!!! *GALEN MIA PÅ KORSTÅG*

Jobbade idag på em, och det gick bra, sonen va mä men glömde ju givetvis nappi så han avrt liiite gnällig det sista innan pappa hämta honom så han slapp va där hela tiden...  Min kollega fick ett smärre utbrott på vissa typer... GO GIRL!!

En vän kom å hälsa  på, helt ovetandes va jag på g in i duschen.. hade solat och damsugit, som förövrigt känns som att jag gör VARJE JÄKLA DAG!! Åt en liten bit av den underbart goda saffranskakakn som svärisarna hade med sig från svägerskan.. MMmmmm Perny, den va jäklar mig i go!! Synd att du inte får käka själv bara!!
Nää har inte hänt så mycket idag... kanske dags att göra nått av livet!

Kramsiar Mipi

Kommentarer
Postat av: Perny

Ja vad gör man inte för att förstöra för andras dieter när man själv lider i dieten från helvetet MWOAHAHAHAHA!!!

Nä skämt åtsido, ville ni ha receptet?

2007-12-19 @ 11:55:20
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0