HÄLSPORRARNA

Gör så förbannat ont i mina stackars hälar... Jäkla hälsporrar, i morron ska jag ringa vc och få en tid IGEN.. tredje gången nu men denna gången tänker jag INTE acceptera att de bara ger mig en kortisonspruta.. kan inte springa runt å ta det tre fyra gånger om året..  nu får de baske mig ta tag i det ordentligt.. *ARG MIA*

Jobbat idag.. 3 timmar  wowäää    och i morron ska jag jobba oxå  1,5 timmar men då ska jag stå och se skitviktig ut i receptionen ASGARVAR ... det fixar jag.. Ja Mia du fixar det!!  puuh lite nervigt, har ju aldrig stått där ensam förut hahah I CAN DO IT!!  pep talk e bra hahha
Solade idag oxå så att min färg håller sig.. det är ju alltid bra hehe

Nepp nu ska jag nana nudde!!
Kram på er Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0