HÄLSPORRAR

Vad jag nu än kan tänkas ha gjort mot nån så kan jag inte va värd att få all denna värk jag har... (hmmmm jag har inte gjort nån illa!! WHYYYYY) Det var  bara räpan, ja ursäkta mitt ordval men blir man bemött av en läkare på det sättet då, ja jag vet inte.. mitt sätt att visa min aggression - avsmak mm som hade tid kvar på VC så jag ringer i morron igen tiiiidigt då.. måste få hjälp nu och ingen mer kortison tack!

Avboka spinningen idag.. tog mtt förnuft till fånga och avboka den och barnpassningen och soltiden =( hade vart gött å sola lite men kan ju göra det i morron bitti ist.

Svärföräldrarna åkte hem idag, vart här i helgen,  trevligt.. Var på Julmarknaden på Liseberg, och det är ju alltid lika vackert att  gå där.. det var en förälder som sa till sitt barn att de tvar  för kallt att åka Cirkusexpressen.. yyeeaah right.. de får la klä sig efter vädret.. stackars barn... Åkte med sonen iaf.  och han tyckte att det var sköj..  jag vann andra vinst på marabouhjulet och svärmor en stjärnvinst på tobleronehjulet. hon skulle bevisa för svärfar att det går att vinna HAHA och det gjorde det jue!!  Min lilla familj tog en tur i sagoslottet oxå.. det börjar se ganska så slitet ut.. dags för en renovering kanske.. byta ut figurerna till något bättre.

Var besvärligt att lämna sonen på dagis i morse men det var nog det att han visste att farmor å farfar va kvar hemma.. han e ju farfars lila kille LER!!    Nää dags att börja med middagen kanske..

Kramsiar Mia med hälsporrsjävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0